Saturday, January 17, 2009

.::Sassy Girl,Chun-Hyang::.

sekarang ne saya ngah layan dvd korea citer Sassy Girl,Chun-Hyang..dah x tau nak uat pew layan jew la..walaupon dah tgk tp saya ttp tgk lg..komedi romantik yang merangkumi percintaan,persahabatan,kejayaan dan kegagalan..jom layan sesama!!



sekarang ne saya ngah layan dvd korea citer Sassy Girl,Chun-Hyang..dah x tau nak uat pew layan jew la..walaupon dah tgk tp saya ttp tgk lg..komedi romantik yang merangkumi percintaan,persahabatan,kejayaan dan kegagalan..jom layan sesama!!



11 komen²:

sir NIK said...

salam...selamat menonton...cetelah kisahnya..kongsi2 la sinopsis nya..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

best layan citer korea...
hero hensem2
hehheheh

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

HuRuL_Aini said...

HI THERE
i watch this drama before...w/pn x sampai habis...ehehe...but it was a nice drama...ehehe
enjoy watching it

K-A!R-yL or KhairiL's said...

wahhh....
krill tgk citer ni smpai abeh
mmg besh
w/pun dia org kawen kontrak(besa ler msa 2 skola ag)
last²b'sama gk


#tp apsl citer korea slalu citer psl cinta 3 segi yer

anyway citer ni mmg besh sgt²

-n.a.b.i.l.a- said...

hye..
citer ni best gak..tp skrg ngah lyn my girl lor..
tgk byk kali pon still da best!

eida~fatiha said...

to sir nik

thanks sir..
klu nak citer kat sini mmg x abis nnnt sir..
sir kena li dan tgk..
mmg menghiburkan..

eida~fatiha said...

to yanieputrajaya

mmg best yanie..
klu tgk mmg x perasan masa berlalu..
hihihi hensen mmg hensem..

eida~fatiha said...

to hurul_aini

rugi x abiskan tau..
baik g sambung tgk blk..
hihihi

eida~fatiha said...

to k-air-yl or khairil's

mmg best kan..
dorg berpisah akhirnya bersama jugak..
hehehe

eida~fatiha said...

to n.a.b.i.l.a

mmg best..
my girl pon best gak..
tgk byk kali pon x jemu..

HuRuL_Aini said...

haha...x habiskan sbb x jumpa last episode dia...tp xpe la, coz rasanya tau ending dia mcm mana...ehe..
blh x sya tlg jwp soalan en. khairil tu, kenapa crita korea slalu cinta 3 segi? sebenarnya, mengikut analisis saya :), selalunya cerita korea nie cinta 4 segi...ehehe...biasala, nak memanjangkan lagi jalan cerita supaya cukup at least 16 episod...ehehe...