Thursday, January 01, 2009

.::shoping2::.

Kali ne nak story psl suping2 tempohari..
sebenarnya bajet nak soh makcu li kan selipar je tuk fatiha tapi bila dah masuk
UO plaza angsana rugi x tgk baju budak2 kecik..jadinya
bajet tersasar kat tempat lain pulak..tgk punya tgk bkenan plak kat
baju yg kaler purple..makcu pon bkenan gak..siap li kan seluar lg..
sbenarnya baju kaler putih mmg x tpikir nak li tp mmandangkan baju kemeja yg
makcu bkenan xde saiz tpaksa la li gak..tu pon atas pmintaan aku(aku plak yg lebih2..hehehe)..
pastu aku mintak lg makcu li kan tali pinggang dan akhirnya makcu li kan gak selipar tuk fatiha..
pada mulanya aku hanya bg 2 pilihan tuk fatiha memilih
tp dia amik kdua-duanya skali..pok
ai la makcu padahal bru awal bulan..hahaha
ne la keje aku ngan anakku..



Kali ne nak story psl suping2 tempohari..
sebenarnya bajet nak soh makcu li kan selipar je tuk fatiha tapi bila dah masuk
UO plaza angsana rugi x tgk baju budak2 kecik..jadinya
bajet tersasar kat tempat lain pulak..tgk punya tgk bkenan plak kat
baju yg kaler purple..makcu pon bkenan gak..siap li kan seluar lg..
sbenarnya baju kaler putih mmg x tpikir nak li tp mmandangkan baju kemeja yg
makcu bkenan xde saiz tpaksa la li gak..tu pon atas pmintaan aku(aku plak yg lebih2..hehehe)..
pastu aku mintak lg makcu li kan tali pinggang dan akhirnya makcu li kan gak selipar tuk fatiha..
pada mulanya aku hanya bg 2 pilihan tuk fatiha memilih
tp dia amik kdua-duanya skali..pok
ai la makcu padahal bru awal bulan..hahaha
ne la keje aku ngan anakku..



14 komen²:

ujie said...

wa..shopping..he3 best la dpt makcu mcm tu...he3 tuk ujie x der ker?he3

eida~fatiha said...

hehehe tau xpe..
sakng ne makcu dah x koje x dapat la nak pokaikn dia..
ujie nak pew?
amik la selipar dia..
ada lbh tu..

ujie said...

saiz ujie 9..muat ker..hahaha

[yAN!e][pUTraJAya] said...

comey baju baby...tak sabar nak ada anak sendiri...huhuhuh

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

eida~fatiha said...

ala ujie selipar tu saiz 5 la..hehehe
tuan punya badan pon lom muat lg nak pki..

eida~fatiha said...

insya'ALLAH yanie,klu ada jodoh x kemana..

sir NIK said...

bestnya shopping..

ReEn said...

lama gler x p plaza angsana!!berubah ke?hu3..

eida~fatiha said...

biasa jew..
org ttp rmi gak reen.

eida~fatiha said...

mmg best sir shoping2 ne tmbah2 lg ada org belanja..
hehehe

pusat said...

laaaa... g UO le pulak... pusat serik da g UO Greentown Ipoh....

eida~fatiha said...

nape plak serik pusat?

pusat said...

sebab ni

eida~fatiha said...

patut la pusat..
bengang punyer pasal la ne..
hehehe