Thursday, February 12, 2009

.::hobi si kecik::.

Inilah hobi si dyna nurfatiha..
hari-hari 'rajin' tolong ibunya buat selerak..
pas ibu kemas dia pulak rajin 'kemas' balik..
  1. gambo yang pertama tulah keje dak fatiha
  2. gambo yang ke-2 pulak dia tengah selerak kan barang2 mainannya
  3. gambo yang ke-3 pulak aktiviti yang dia paling gemari,koyak2kan kertas
  4. dan gambo yang ke-4 pulak barang2 mainannya yang telah siap ibu kemas..
kadang2 seronok tengok keletah dia..
pandai amik hati pon yea gak..
asyik buat kami tergelak jew bila tgk aksi2 dia..
ne la permata hati ibu dan ayah,
'Dyna Nurfatiha'



Inilah hobi si dyna nurfatiha..
hari-hari 'rajin' tolong ibunya buat selerak..
pas ibu kemas dia pulak rajin 'kemas' balik..
  1. gambo yang pertama tulah keje dak fatiha
  2. gambo yang ke-2 pulak dia tengah selerak kan barang2 mainannya
  3. gambo yang ke-3 pulak aktiviti yang dia paling gemari,koyak2kan kertas
  4. dan gambo yang ke-4 pulak barang2 mainannya yang telah siap ibu kemas..
kadang2 seronok tengok keletah dia..
pandai amik hati pon yea gak..
asyik buat kami tergelak jew bila tgk aksi2 dia..
ne la permata hati ibu dan ayah,
'Dyna Nurfatiha'



4 komen²:

Misz_zana85 said...

wa..rajin ek akak kemas balik..kalau kat rumah tu mak bia jek adik2 buat kecah

kakak2 dia yg sbuk ngamuk suh kemas :p

eida~fatiha said...

to misz_zana85

dah tu sape lg yg nak kemas dik..
tpaksa la buat sndri..
kdng2 ngamuk gak..
hihihi

lieya shayunk said...

sungguh nakal ank akk ek..anyway msa kecik2 ni nakal besh...adik lieya msa kcik dlu cmtu la...skg dh besor2 sume..da xleh tgk keletah die dah..huhu..

aH Lian~ said...

ouh, memang nakal si kecik moksu ne!
buat sepah jer...abes beg neh dikemburnya...
duit2 bertempiaran terhambur.
cehs!