Saturday, November 21, 2009

::♥_hilang??_♥::

Assalamualaikum semua..
Terkejut gak bila aku cari anak aku xde malam td..
Dahlah tgh khusyuk tgk nur kasih..
Rupa2nya dia menyorok kat satu tempat..
Mencari tempat tuk dia buang air besar melepaskan hajat..
Nasib baik dia masih pakai pampers..huhu
Kalau x haruuu..


Assalamualaikum semua..
Terkejut gak bila aku cari anak aku xde malam td..
Dahlah tgh khusyuk tgk nur kasih..
Rupa2nya dia menyorok kat satu tempat..
Mencari tempat tuk dia buang air besar melepaskan hajat..
Nasib baik dia masih pakai pampers..huhu
Kalau x haruuu..


7 komen²:

Cik Biol said...

keke kena cari port mau lepas ajat tiha ni kesian mak dia kehilangan anak haha

cik ian@aH Lian~ said...

hampeh anak buah ku...

Misz_zana85 said...

hehe..sempat peace tu yang tak tahan :)

cryingangel said...

huuu....comeynyer...anah buah sy hilang kul 3 pg..mama dia cr rupanya kat dapur.tengah nanges2x..nak susu...haha

sukiminna said...

ololo..siannn die..

fadth & wan said...

suspenz jer..ingt ker hilang kt na..rupa2nya cari tmpt strategik utk mulakan operasi..hehehe... lawak ler anak akak :)

~AmyLiana8886~ said...

knp baby suke duduk tmpat tersmbunyi time nk lepas hajat..kbykan mcm tu kan..hehe