Tuesday, November 17, 2009

::♥_Kencing Manis??_♥::



Assalamualaikum..Ari ne rutin aku cam biasa la..
G klinik check up mengandung dan jumpa doc..
Ramai orang tul ari ne..
Nasib x mengambil masa yang lama tuk berjumpa doc..



Alhamdulillah semuanya ok cuma aku di 'suspek' kencing manis kerana
berat badan ku yang naik mendadak lebih dr 2 kg..
Aduss malam ne aku kena start pose dari kul 10 mlm spai la pg sok..
Kena minum air gula plak tu..



Naik 'meroyan' la tekak ne esok..
Bayangkan la nak minum air gula yang sememangnya manis giler..(dah nama gula mmg la manis..)
Tak penah dalam sejarah kena minum air gula dan x penah ada keturunan aku yg ada kencing manis..
Mudah2an ade apa2 la..





Assalamualaikum..Ari ne rutin aku cam biasa la..
G klinik check up mengandung dan jumpa doc..
Ramai orang tul ari ne..
Nasib x mengambil masa yang lama tuk berjumpa doc..



Alhamdulillah semuanya ok cuma aku di 'suspek' kencing manis kerana
berat badan ku yang naik mendadak lebih dr 2 kg..
Aduss malam ne aku kena start pose dari kul 10 mlm spai la pg sok..
Kena minum air gula plak tu..



Naik 'meroyan' la tekak ne esok..
Bayangkan la nak minum air gula yang sememangnya manis giler..(dah nama gula mmg la manis..)
Tak penah dalam sejarah kena minum air gula dan x penah ada keturunan aku yg ada kencing manis..
Mudah2an ade apa2 la..



3 komen²:

Naniey said...

huhuh..nani first2 dah kn minum air gule..sb mak nani de kencing manis..sgt perit tekak tau

Budak Malu818 said...

msti,perit tekak...
xpn,letak jer perasa oren ker anggur ker..hehe..

Sulamankasihabadi said...

salam..lama x singgah sini ek...wah..due kita beza sehari je La heheheehe......