Thursday, December 10, 2009

_::dah okey::_

Assalamualaikum semua..
Alhamdulillah keadaan kaki suamiku dah ok..
Pagi td tgk dah surut bengkaknya..
Dah leh g keje lg..
Sayang nak amik cuti katanya..
Nak uat camner,xkan nak paksa soh cuti kot!!
Takpe la lagipon sok dia dah amik cuti tuk hantar
aku g hospital Sultanah Aminah kat jb sana nun..(kena bgun awai la jwbnya..takut jln jem..)
Aku ada temujanji ngan doktor disana..
Maklum la aku kan ada sejarah bersalin secara pembedahan
masa melahirkan anakku fatiha dulu..
So ne nak dgr penerangan dari doktor pakar tuk
status cara aku bersalin tuk kali ne..
Mudah2an kali ne aku dpt merasa bersalin secara normal..
Korang doa2kan aku yea..Semoga semuanya selamat..
Dah x lama dah..Awal tahun depan jew..



Assalamualaikum semua..
Alhamdulillah keadaan kaki suamiku dah ok..
Pagi td tgk dah surut bengkaknya..
Dah leh g keje lg..
Sayang nak amik cuti katanya..
Nak uat camner,xkan nak paksa soh cuti kot!!
Takpe la lagipon sok dia dah amik cuti tuk hantar
aku g hospital Sultanah Aminah kat jb sana nun..(kena bgun awai la jwbnya..takut jln jem..)
Aku ada temujanji ngan doktor disana..
Maklum la aku kan ada sejarah bersalin secara pembedahan
masa melahirkan anakku fatiha dulu..
So ne nak dgr penerangan dari doktor pakar tuk
status cara aku bersalin tuk kali ne..
Mudah2an kali ne aku dpt merasa bersalin secara normal..
Korang doa2kan aku yea..Semoga semuanya selamat..
Dah x lama dah..Awal tahun depan jew..



5 komen²:

Miss Hirose said...

takutnye kak tgk video ni..
cmne la nti su beranak pulak..uwaaa

Cik Biol said...

alhamdulillah..

Yatie said...

Assalamualaikum eida....

Ngeri yatie tgk video ni...wlpun baru 1 bulan....
harap2 eida leh bersalin normal kali ni....

klu blh yatie tknk operation...uwaaaa

~** PROFFY **~ said...

wahhh
takut tgk video kelahiran
:(

noor afzan said...

ni video eida ke?
doa yang terbaik je tuk awak..=)