Friday, December 04, 2009

_::kakiku kejang::_

Assalamualaikum semua..
Sejak peknen ne aku sering kena kekejangan kat kaki..
X kaki kanan mesti kaki kiri..
Sakit woooo bila kena..
Macam nak menangis..
Rasa2nya korang ada
PETUA x nak mengelakkan kekejangan kaki??
Tolong aku!!!


Assalamualaikum semua..
Sejak peknen ne aku sering kena kekejangan kat kaki..
X kaki kanan mesti kaki kiri..
Sakit woooo bila kena..
Macam nak menangis..
Rasa2nya korang ada
PETUA x nak mengelakkan kekejangan kaki??
Tolong aku!!!


10 komen²:

Sulamankasihabadi said...

eida...

ujie pon selalu gak kejang2 kaki ni..sejak minum susu kureng sikit..kalau kena suruh hubby yg urutkan. x pon tido pakai stokin..x pon letak minyak angin kat kaki sebelom tido..lagi satu kalau rasa mcm nk kena je terus bengkok kan kaki..:-)

~** PROFFY **~ said...

adehhh cian ida..
byk2 la berehat ye.. jgn wat keje berat2...
:)

ellenyna said...

kne rajin berurut kot

ekopelancongan said...

salam kembara eida..

stenbai dan minom 100 plus..

biasakan setiap pagi dalam 10 minit bawa berjalan perlahan2 tanpa berhenti..

ngee..

Mummy Dasy said...

rajin2 gerak2kan kaki...
makin lawa edit gambo pakai software ape? dah lari topic ni :)

cik ian@aH Lian~ said...

jgn dok dpn lappy jer.
asik tu je kojenyer mmg
ler kejang kaki...

Yanmie said...

nggee~~ mmg time nie ieda akak kerap kejang kaki..benda nie normal. nak tak nak kena harungi..hehehe

intan izani said...

kak eida,
kene yg org sebut
simpul biawak tu ke

masa sekolah intan selalu kene
sakit yg teramat sgt
biase kene waktu pagi
tapi raseney cam takde petua
nak hilangkan

JIVEBUMZ said...

kite yg tak peknen ni epon selalu kene kejang kaki nie.. pernah sekali waktu drive balik daripada perak ke shah alam... huuuu sakitnyeee

biase kalo kene waktu nak tido akak akan julurkan kaki ke dinding.. rest sekejap pastu ok la.. kalo tengah drive mmg kene tahan ajela..huhu

arieDRifke said...

hm,, kejang besenye sal sjuk, so klu tito pkai2 le soking tu erk,,heheheh,,, jgn duk ngdap lappi je, drh xbper nk nglir,,, mata pun cakit kan,hehehe