Tuesday, December 08, 2009

_::mainan baru::_

Assalamualaikum semua..
Semalam aku g kedai belikan mainan baru tuk anakku fatiha..
Aku belikan mainan masak2 tuk dia..
Bukan main suka lagi dia bila dapat mainan baru..
Lepas ne xde la dia kacau barang2 masak aku kat dapur..
Mula2 rasa kekok gak tengok dia main mainan baru ne tp lama2 nampaknya dah ok sikit..
Sampai malam pon xnak tido2 sebab nak main masak2..
Letih nak menunggu dia abis main..

*pisau*

*sudip ,tapis*

*tmpt pemotong*

*periuk masak*

*bakul*

*pinggan*

*dapur gas*

*termos*

*peti sejuk*

*anakku disamping mainan barunya*

* ne la mainan kesemua mainan barunya*

*akhirnya......*




*pose jap*

* hepi bila ada mainan baru*

* "caner nak guna dapur msk ne, bu?"*



Assalamualaikum semua..
Semalam aku g kedai belikan mainan baru tuk anakku fatiha..
Aku belikan mainan masak2 tuk dia..
Bukan main suka lagi dia bila dapat mainan baru..
Lepas ne xde la dia kacau barang2 masak aku kat dapur..
Mula2 rasa kekok gak tengok dia main mainan baru ne tp lama2 nampaknya dah ok sikit..
Sampai malam pon xnak tido2 sebab nak main masak2..
Letih nak menunggu dia abis main..

*pisau*

*sudip ,tapis*

*tmpt pemotong*

*periuk masak*

*bakul*

*pinggan*

*dapur gas*

*termos*

*peti sejuk*

*anakku disamping mainan barunya*

* ne la mainan kesemua mainan barunya*

*akhirnya......*




*pose jap*

* hepi bila ada mainan baru*

* "caner nak guna dapur msk ne, bu?"*



4 komen²:

~** PROFFY **~ said...

wahhh
besh nye men masak2 :)
nanti dah beso mesti suke masak ni..
bagus..bagus...

Cik Biol said...

haha tiha sampai ati tak ajak akak(pasan muda) main sama2 ekeke

rathiqah azmira rosli said...

hehe teringt zaman kecik2 dulu..sonok sangat

Kamsiah said...

anak2 akak main jap je mainan mcm ni..
last2 dia 'punggah' barang2 dlm rumah jugak..:)