Monday, December 21, 2009

_::Penat::_

Assalamualaikum semua..
X tau nak hapdet apa..
Badan masih lg penat sbb blk kg smlm..
Pinggang pon dan start sakit2 tp bukan tanda2 nak bersalin tau!!
Tapi uat masa skang aku dah standby brg2 tuk dibawa ke hospital nnt..
Mana la tau baby nak kuar awal..hehe
Macam kes akak ipo aku yg bersalin dlm kete aritu..
Kandungannya bru 37 minggu..
skang usia kandungan aku pon dah masuk 37 minggu..
Jangan aku mcm tu sudah, bukan apa takut apa2 yg x diingini berlaku..
Nasib akak ipo aku dan anaknya selamat..

Assalamualaikum semua..
X tau nak hapdet apa..
Badan masih lg penat sbb blk kg smlm..
Pinggang pon dan start sakit2 tp bukan tanda2 nak bersalin tau!!
Tapi uat masa skang aku dah standby brg2 tuk dibawa ke hospital nnt..
Mana la tau baby nak kuar awal..hehe
Macam kes akak ipo aku yg bersalin dlm kete aritu..
Kandungannya bru 37 minggu..
skang usia kandungan aku pon dah masuk 37 minggu..
Jangan aku mcm tu sudah, bukan apa takut apa2 yg x diingini berlaku..
Nasib akak ipo aku dan anaknya selamat..

8 komen²:

ibu 2AZ said...

mmg b'debar2 kan bile dah nak dekat nih..

hBz said...

aish..letih jg.br balik dr gath blogger kt genting. jom join forum baru ktorang. link d entry aku.yea.

bobhandburry said...

blog yang menarik... entry yang best.. keep up the good work

zu-
www.zuwairiaiman.com

Mama Mya said...

saya x de pengalaman menunggu hari coz bersalin pun paksa... eh apa cam merepek komen hihihi

apa2 pun jaga kesihata diri

re = time kasih doakan cik mya saya :)

psstt nuff tido kang saya datang lagi

watie
quefamili.com

Cik Biol said...

semoga selamat semuanya..hehe

~** PROFFY **~ said...

hihik..
kite lak nebes nak tunggu bebyyy tu
eheheheheks

911 said...

semoga selamat.. :)

JMR said...

do take care of urself & baby..:-)