Monday, April 05, 2010

_::tudung shawl's::_

Assalamualaikum semua..
Aku nak cuba la satu tudung shawl's yg aku beli x lama dulu.
Sumpah aku mmg x penah pki lg tudung tu..
Bukan apa aku ne x reti sebenaryna..
Bila aku duk belek2 mengayakan depan cermin anak dara si tiha
pulak sebok nak main2 ngan tudung aku..
Dia balut2 tiger bear kesayangan dia ngan tudung tu..
Dah macam apa dah..
Pastu aku dok nengok la nape anak dara aku ne terbongkok sana terbongkok sini..
Rupa2nya dia dok bentangkan tudung tu kat lantai..
Jap betulkan sini jap betulkan sana naik geli ati dbuatnya..
Yelah tudungnya asyik kelepet sana sini kena angin..Berangin gak dia..haha
Aku tengok jew la dia nak uat apa..







ne buat ne rupanya;
*
*
*
*
*
*
*
KLIK

p/s; sila abaikan keadaan sekeliling umah aku..;-)

sekian wassalam..
Assalamualaikum semua..
Aku nak cuba la satu tudung shawl's yg aku beli x lama dulu.
Sumpah aku mmg x penah pki lg tudung tu..
Bukan apa aku ne x reti sebenaryna..
Bila aku duk belek2 mengayakan depan cermin anak dara si tiha
pulak sebok nak main2 ngan tudung aku..
Dia balut2 tiger bear kesayangan dia ngan tudung tu..
Dah macam apa dah..
Pastu aku dok nengok la nape anak dara aku ne terbongkok sana terbongkok sini..
Rupa2nya dia dok bentangkan tudung tu kat lantai..
Jap betulkan sini jap betulkan sana naik geli ati dbuatnya..
Yelah tudungnya asyik kelepet sana sini kena angin..Berangin gak dia..haha
Aku tengok jew la dia nak uat apa..







ne buat ne rupanya;
*
*
*
*
*
*
*
KLIK

p/s; sila abaikan keadaan sekeliling umah aku..;-)

sekian wassalam..

1 komen²:

Miss ... said...

lorh wat alas rupanye hehe..
hoyee dpt tgk rumah ida ekeke