Thursday, April 29, 2010

_::ubat demam::_

Assalamulaikum semua..
Fuhh fuhh berabuk sunggoh..hihi
Al maklum la aku ngan anak2 bru jew stabil dr batuk2 n seseme..
Nak citer pas ubat demam ne..
Ne la ubat yg paling mujarab..
Anak aku yg si tiha pntng klu ayahnya li kan AISKRIM..
Dah la batuk2 ngan seseme lom hilang sibuk dok mintak2 nak mkn aiskrim..
Kang klu x bagi dia teriaQ kuat2 lak..Sampai bergegar tmn aku ne nnt..hehe
Tapi bila dah bg skali nnt dia mintak berkali-kali.
Adussss payah tul..Nak xnak bg jew la..Klu batuk kew apa kew nnt teriaQ kat ayah oke..
Sebab apa,sebab ayah yg beli..
JOm layan gambo..














Assalamulaikum semua..
Fuhh fuhh berabuk sunggoh..hihi
Al maklum la aku ngan anak2 bru jew stabil dr batuk2 n seseme..
Nak citer pas ubat demam ne..
Ne la ubat yg paling mujarab..
Anak aku yg si tiha pntng klu ayahnya li kan AISKRIM..
Dah la batuk2 ngan seseme lom hilang sibuk dok mintak2 nak mkn aiskrim..
Kang klu x bagi dia teriaQ kuat2 lak..Sampai bergegar tmn aku ne nnt..hehe
Tapi bila dah bg skali nnt dia mintak berkali-kali.
Adussss payah tul..Nak xnak bg jew la..Klu batuk kew apa kew nnt teriaQ kat ayah oke..
Sebab apa,sebab ayah yg beli..
JOm layan gambo..














2 komen²:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

time2 demam memang lagi semangat nak makan aiskerim....

Misz_zana'85 said...

hehe..ade selera lg tu.. slalu kan ke klau selsema ngn batuk xde selera nk mkn? :)