Monday, June 21, 2010

_::jalan² di kota iskandar::_

Assalamualaikum semua..Minggu ne ada jemputan kat sg.sayong..
Jemputan umah kwn en.suami..Tak sempat tggu pengantin kitaorg dah selesai blk dulu..
Panas weih cuaca time tu..Nasib la dia buat kat dlm dewan..
Klu kat luar buatnya adam meragam satu hal gak..Tapi alhamdulillah adam xde
lak uat ragam..Anak ibu mmg baik..Gud boy..:D

Pastu singgah umah mertua aku kat kempas..Kebetulan xde la jauh sgt..
Tiha dah sibuk² ajak blk kg..Alang² singgah la..Leh la ajak mertua aku g tpat
yg akan menjadi tumpuan dunia..Kota Iskandar di Nusajaya nun sana..Hehehe sebenarnya
en.suami x tau jalan nakkesana..Tu yg dia ajak abah dia tu..

Bila dah masuk jek kawasan kota iskandar tu,teruja yg amat sgt..
Maklum la first time spai..Cantik giler tpat tu tp masih lg dalam pembinaan..
Ingat dpt masuk ke kawasan pejabat kerajaan johor tu tp jalan² sume ditutup..
Hampanya..Cuma dpt tgk dari jauh jek..Macam ala² putrajaya tp putrajaya lg cntik kot..
hihih xpe lgpon lom siap sepenuhnya..Klu dah siap mungkin leh lawan putrajaya..
Cuma dpt masuk kat Puteri Harbour jek..Ok la dr x dpt masuk langsung..










































Assalamualaikum semua..Minggu ne ada jemputan kat sg.sayong..
Jemputan umah kwn en.suami..Tak sempat tggu pengantin kitaorg dah selesai blk dulu..
Panas weih cuaca time tu..Nasib la dia buat kat dlm dewan..
Klu kat luar buatnya adam meragam satu hal gak..Tapi alhamdulillah adam xde
lak uat ragam..Anak ibu mmg baik..Gud boy..:D

Pastu singgah umah mertua aku kat kempas..Kebetulan xde la jauh sgt..
Tiha dah sibuk² ajak blk kg..Alang² singgah la..Leh la ajak mertua aku g tpat
yg akan menjadi tumpuan dunia..Kota Iskandar di Nusajaya nun sana..Hehehe sebenarnya
en.suami x tau jalan nakkesana..Tu yg dia ajak abah dia tu..

Bila dah masuk jek kawasan kota iskandar tu,teruja yg amat sgt..
Maklum la first time spai..Cantik giler tpat tu tp masih lg dalam pembinaan..
Ingat dpt masuk ke kawasan pejabat kerajaan johor tu tp jalan² sume ditutup..
Hampanya..Cuma dpt tgk dari jauh jek..Macam ala² putrajaya tp putrajaya lg cntik kot..
hihih xpe lgpon lom siap sepenuhnya..Klu dah siap mungkin leh lawan putrajaya..
Cuma dpt masuk kat Puteri Harbour jek..Ok la dr x dpt masuk langsung..










































2 komen²:

Miss ... said...

cantik la..for personal boat tu hehe

~** PROFFY **~ said...

wah.. baby dah besar laa... :)