Monday, June 07, 2010

_::sayang ibu tak??::_

Assalamualaikum semua..Aku nak kongsi sedikit perbualan aku ngan anak dara aku si tiha..
Skang ne dia dah makin petah berkata-kata..Nakalnya pon bukan main lg..Suka
kacau adiknya..Bila adiknya nangis mula la dia uat x tau jek..
Ok la ikuti perbualan aku ngan tiha..Pendek jek..;D


Ibu: akak sayang ibu x?

Akak tiha: sayang..

Ibu: sayang banyak kew ckit?

Akak tiha: sayang banyakkk..

Ibu: banyak camner?

Akak tiha: banyak macam momokkkk..

Ibu: ?????

hahahahahaha

Momok pon momok la yg penting ibu sayang akak..(adik adam gak)

Assalamualaikum semua..Aku nak kongsi sedikit perbualan aku ngan anak dara aku si tiha..
Skang ne dia dah makin petah berkata-kata..Nakalnya pon bukan main lg..Suka
kacau adiknya..Bila adiknya nangis mula la dia uat x tau jek..
Ok la ikuti perbualan aku ngan tiha..Pendek jek..;D


Ibu: akak sayang ibu x?

Akak tiha: sayang..

Ibu: sayang banyak kew ckit?

Akak tiha: sayang banyakkk..

Ibu: banyak camner?

Akak tiha: banyak macam momokkkk..

Ibu: ?????

hahahahahaha

Momok pon momok la yg penting ibu sayang akak..(adik adam gak)

4 komen²:

Mummy Dasy said...

mcm pnah nmpk momok tiha ni...

Miss ... said...

wakaka momok haish tiha nih ekeke

~ceRRy beRRy~ said...

hehehe...
x pasal2 akak jd momok!

comey la anak akak ;)

pusat said...

tu maknanya si ibu perlukan suntikan botox atau vitamion c... hahahaha