Saturday, March 26, 2011

uwekkkk uwekkkk,ukkkk ukkkk diptg dan dimlm hari..

Assalamualaikum..semalam petang pas teha bgun tido jek,terus mkn roti ltk susu ngan makshu..ntah2 camner leh muntah kat atas sofa plak..terus jek aku mandikan dia..mlm plak bila aku masak megi yg adalah sedikit pedas dia join skali gak tp xla byk mana pon..time ayahnya mkn mlm ada gak ayahnya suapkan dia nasi skali..x lama pastu dia sakit perut lak..cirit birit..kluar masuk tandas gak aku tgk..tiba plak masa nak tido,dia muntahkan semua plak isi mknan yg dia mkn td..abis kepala adiknya pon kena..hahaha sbb adiknya baring sebelah dia..dah dua2 kena mandi lg mlm2..nie mesti kes teha x mkn nasi masa waktu siang..perut kosong tp mkn yg bukan2..ibu dan ayahnya dok mngosok minyak yu yee jew kat perutnya mlm td spai ttido..
Assalamualaikum..semalam petang pas teha bgun tido jek,terus mkn roti ltk susu ngan makshu..ntah2 camner leh muntah kat atas sofa plak..terus jek aku mandikan dia..mlm plak bila aku masak megi yg adalah sedikit pedas dia join skali gak tp xla byk mana pon..time ayahnya mkn mlm ada gak ayahnya suapkan dia nasi skali..x lama pastu dia sakit perut lak..cirit birit..kluar masuk tandas gak aku tgk..tiba plak masa nak tido,dia muntahkan semua plak isi mknan yg dia mkn td..abis kepala adiknya pon kena..hahaha sbb adiknya baring sebelah dia..dah dua2 kena mandi lg mlm2..nie mesti kes teha x mkn nasi masa waktu siang..perut kosong tp mkn yg bukan2..ibu dan ayahnya dok mngosok minyak yu yee jew kat perutnya mlm td spai ttido..

0 komen²: