Saturday, April 09, 2011

beso tu!!!!

Assalamualaikum..benjol kat kepala adam tu bru jew kena ptg td kat umah mak aku..maklum la umah mak aku kan umah kg,ada tangga plak tu..wlupon x tinggi mana tangganya tp umah bwh tu dah la lantainya mozek..mau bonyok kepala anak aku tu..suka sgt main kat tangga,plak tu turun tangga melangkah cam org dewasa..x sempat aku nak sambut dia,dia dah menjunam dulu..dah mcm nangka busuk jdnya..meraung la dia pastu tp jap jew..bg nenen terus diam..mak aku yg tolong tuamkan pki rmbutnya..nak hrpkan rmbut aku mmg x ckup nak spai la..hehe petua org2 lama..

Assalamualaikum..benjol kat kepala adam tu bru jew kena ptg td kat umah mak aku..maklum la umah mak aku kan umah kg,ada tangga plak tu..wlupon x tinggi mana tangganya tp umah bwh tu dah la lantainya mozek..mau bonyok kepala anak aku tu..suka sgt main kat tangga,plak tu turun tangga melangkah cam org dewasa..x sempat aku nak sambut dia,dia dah menjunam dulu..dah mcm nangka busuk jdnya..meraung la dia pastu tp jap jew..bg nenen terus diam..mak aku yg tolong tuamkan pki rmbutnya..nak hrpkan rmbut aku mmg x ckup nak spai la..hehe petua org2 lama..

0 komen²: