Sunday, January 04, 2009

.::rezeki::.

Entry aku kali ini ialah ingin berkongsi sedikit kegembiraan dengan sahabat2 blogku..
Ne adalah saguhati yang suamiku dapat masa majlis makan malam tempat dia bekerja..
mungkin tahun ne rezeki menyebelahi suamiku..ALHAMDULILLAH..(tak
macam tahun yang sudah, cuma dpt RM80 jew..hehehe)

pasne leh la mintak suamiku belanja makan CHICKEN CHOP..ekekeke







Entry aku kali ini ialah ingin berkongsi sedikit kegembiraan dengan sahabat2 blogku..
Ne adalah saguhati yang suamiku dapat masa majlis makan malam tempat dia bekerja..
mungkin tahun ne rezeki menyebelahi suamiku..ALHAMDULILLAH..(tak
macam tahun yang sudah, cuma dpt RM80 jew..hehehe)

pasne leh la mintak suamiku belanja makan CHICKEN CHOP..ekekeke







14 komen²:

sir NIK said...

salam...tahniah..edifatiha..

aH Lian~ said...

hahahaha adik ada saham tu...
rm100 pun ok gak...~

eida~fatiha said...

terima kasih sir nik..

eida~fatiha said...

yea kew adik ada saham ngan abg?
heheheh

[yAN!e][pUTraJAya] said...

RM480..best2

leh dapat henpon 1...

hehehhe

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

eida~fatiha said...

hehehe
nak mintak belanja mkn jew nnt yanie..

MaDihays{Ida} said...

wahh..
murah rezeki betul..
meh la antar kat kita ckit..

eida~fatiha said...

alhamdulillah madihays..

~ceRRy beRRy~ said...

waaaaa...
c0meynyeee ur baby..
nk pinjam leh x???
hehehehe

eida~fatiha said...

xleh tido mlm nnt klu baby kita cerry berry pinjam..hehehe

Mrs.Khairul Niza said...

wah...tahniah...
best2....leh blanje mamam...hehehehe...
tag nanti ira amik yea...kolum member lom ghamai agie...

eida~fatiha said...

hehehe lom kuar lg la nak mintak blanja mama..
x kisah la ira..
bila2 pon leh jwb..

Miss SaikO said...

wah beshnyerr rezki anak tuh
ngan isteri yg baik lg cun melecun ekeke

eida~fatiha said...

mcm2 la cik saiko ne..
dia tu lg gebu..