Monday, February 02, 2009

.::Air & Baldi::.





Ini la aktiviti petang si kecik..tolong ayahnya menyiram pokok-pokok bunga..bukan main seronok
lagi bila main air tapi bila bab mandi mmg payah..pantang nampak ibunya ambil tuala
mula la nangis tak nak mandi..tak leh nak layankan sangat mesti kena mandi jugak..klu tak nanti bau masammmm..hihihi
berbalik pasal citer siram pokok bunga ne penah la berlaku satu kejadian..waktu tu ayahnya sibuk dok siram pokok,yg si kecik ne dok sibuk main air dalam baldi..entah mcm mana ntah si kecik ne leh tertonggeng masuk dalam baldi ..nasib baik ayahnya perasan..kalau tak,tak tau la nak ckp apa..
kebetulan air yang ada dlm baldi tinggal sedikit..
lepas kejadian tu terus tak nak biarkan dia main baldi yang ada berisi air..tak nak kejadian berulang kembali..


ari ne si kecik demam lagi..dah petang baru start panas..semoga cepat2 sembuh yea sayang.."ibu sayang fatiha selalu.."

p/s; sentiasa la pastikan apa yang anak anda lakukan.."sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian tiada gunanya"(skema jap)









Ini la aktiviti petang si kecik..tolong ayahnya menyiram pokok-pokok bunga..bukan main seronok
lagi bila main air tapi bila bab mandi mmg payah..pantang nampak ibunya ambil tuala
mula la nangis tak nak mandi..tak leh nak layankan sangat mesti kena mandi jugak..klu tak nanti bau masammmm..hihihi
berbalik pasal citer siram pokok bunga ne penah la berlaku satu kejadian..waktu tu ayahnya sibuk dok siram pokok,yg si kecik ne dok sibuk main air dalam baldi..entah mcm mana ntah si kecik ne leh tertonggeng masuk dalam baldi ..nasib baik ayahnya perasan..kalau tak,tak tau la nak ckp apa..
kebetulan air yang ada dlm baldi tinggal sedikit..
lepas kejadian tu terus tak nak biarkan dia main baldi yang ada berisi air..tak nak kejadian berulang kembali..


ari ne si kecik demam lagi..dah petang baru start panas..semoga cepat2 sembuh yea sayang.."ibu sayang fatiha selalu.."

p/s; sentiasa la pastikan apa yang anak anda lakukan.."sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian tiada gunanya"(skema jap)





20 komen²:

KhairiL's said...

wahhh.
kecik dh rajin tlg ayah siram pokok yer...

#mcm mn anak boleh msk dlm baldi 2

JULI3T said...

wah so cute lerrr :)

eida~fatiha said...

to khairil's

mmg rajin sgt dik..
kms umah n selerak kn blk pon rajin gak..
hihih

x tau la dik..mgkin dia nak main air..tu yg xleh imbang bdn terus ttonggeng..nasib airnya ckit..

eida~fatiha said...

to juli3t

thanks..

Miss SaikO said...

adeh seb bek ler huhuhu

Ochie~(^_^)v~ said...

salam kak>>
heheh biasala.. anak kecil manja2 gitu. heheh.
cumelnyer dia....

eida~fatiha said...

to miss saiko

a'ah nasib baik xde apa2..
syukur alhamdulillah

eida~fatiha said...

to ochie

salam dik..
mmg manja n nakal sunggoh dik..
tp dia semakin bijak skang ne..
pantang jew klku baca doa mkn org lain x tadah tangan siap la kena "puk" ngan dia..
hihihi

aDuKa said...

hohohohoho..comeynye die.. =P

sir NIK said...

salam...semoga cepat sembuh lah ya baby tu..

aH Lian~ said...

ya,
kamu sungguh skema
duhai akak!


p/s:nape no.plate motorku on air tu???cehs!

piNky LuCiA said...

ish.. takutnya.. len kali.. kena hati2 tau.. hmm..ilang permata ley ganti.. ilang dyna..huhu.. hati2 tau kak.. bmbg laa ngn bdak2 kecik gini.. aduhai..

eida~fatiha said...

to aduka

thanks yea..

eida~fatiha said...

to sir nik

mudah2an camtu la..
amin

eida~fatiha said...

to ah lian

skema jap jew la..

p/s; alamak ter'ambil' plak plat moto dak yg x glamour tu..ahaks..

eida~fatiha said...

to pinky lucia

insya'ALLAH pasne kena lebih berhati2..
bila dia semakin ari semakin membesar byk pekara yg ingin dicubanya..

Misz_zana85 said...

aiyark..seb baik baby xde pape..isk

eida~fatiha said...

to misz zana85

alhamdulillah dik..
xde ape2..
makin cergas pastu..

Pujangga Asmara said...

Lar siram bunga ke... sy ingat dia mandi lar td.. xpon cuci motor..ahahaha

eida~fatiha said...

to pujangga asmara

dia mmg rajin tolong ayahnya siram pokok bunga dik tp klu bab mandi mmg payah nak kata la..