Wednesday, February 04, 2009

.::AWARD dr ifa a.k.a princess cerry berry::.

kali ne penghargaan datangnya dari adik ifa a.k.a princess cerry berry..banyak gak yg dia bagi..padahal dia soh pilih jew yg mana berkenan..saya ambil kesemuanya..hihihi
terima kasih yang tak terhingga..




saya nak pas award2 ne kat kawan2 saya yang lain..sudi2kan la mengambilnya yea..
  1. cik saiko
  2. pujangga asmara
  3. sir nik
  4. cik zana
  5. teratak indah
  6. cik dakspeki
  7. cik sweet
  8. komeng


kali ne penghargaan datangnya dari adik ifa a.k.a princess cerry berry..banyak gak yg dia bagi..padahal dia soh pilih jew yg mana berkenan..saya ambil kesemuanya..hihihi
terima kasih yang tak terhingga..




saya nak pas award2 ne kat kawan2 saya yang lain..sudi2kan la mengambilnya yea..
  1. cik saiko
  2. pujangga asmara
  3. sir nik
  4. cik zana
  5. teratak indah
  6. cik dakspeki
  7. cik sweet
  8. komeng


8 komen²:

Unknown said...

yeye..bestnyer..hehehheeeeeee.. :D

cerana said...

salam...terima kasih eidafatiha. baby mcm mana? sihat ke dia?

Teratakindah said...

TQ for da award!!! cekgu suke!!

eidafarish said...

to misz zana85

tepek kat blog tau..
tepek jgn x tepek..
hihihi

eidafarish said...

to sir nik

salam..
sama2 sir nik..
alhamdulillah dah sihat..
skrng ne saya plak yg demam..
huhuhu

eidafarish said...

to m.nasri

sama2 en.nasri..

Pujangga Asmara said...

Salam kak..mekasih yer... ingat lg akak kat adik akak yg sorg ni.. sy skrg bz skit la kak.. blog pun da kurang berupdate..huhu..mekasih sbb akak ada lg singgah..

eidafarish said...

to pujangga asmara

salam dik..
mana x igt adik kan org yg akak mula2 kenal masa bru uat blog ne..

sama2 dik..