Monday, November 30, 2009

::♥_anakku demam_♥::

Assalamualaikum semua..
Rasa cam dah lama jew x update blog..
Hehe maklum la cuti raya korban..
Blog pon sama2 cuti gak..
Musim demam pon yea gak..
Baru2 ne anak aku plak demam..
Start malam td la dia mula demam..
Merengek jew..Ne pon sbb dia jatuh dr basikal masa kat kg aritu..
Sandar punya sandar sampai tergolek ke belakang..
Kuat gak dia menangis masa mlm tu..
Orang tua2 kata,klu budak jatuh ke apa ke kena bawak g berurut..
Aku igtkan ok jew tp mlm td plak badan dia start panas..
Kul 12.00a.m htr g klinik..
Check suhu sampai 38'c..
Punya la payah dia ne nak kena check doktor..
Suara menjerit dia jew yg kuat..
Doktor kata ok cuma demam biasa jew..
klu panas leh la lap kan bdnnya ckit2 ngan tuala basah..
Balik jew terus bg mkn ubat..(ne lg satu masaalah..)
Tengok pg td cam dah ok jew tp ptg panas balik..
Terpaksa la bg mkn ubat..
Harap2 lps ne ok la..


Assalamualaikum semua..
Rasa cam dah lama jew x update blog..
Hehe maklum la cuti raya korban..
Blog pon sama2 cuti gak..
Musim demam pon yea gak..
Baru2 ne anak aku plak demam..
Start malam td la dia mula demam..
Merengek jew..Ne pon sbb dia jatuh dr basikal masa kat kg aritu..
Sandar punya sandar sampai tergolek ke belakang..
Kuat gak dia menangis masa mlm tu..
Orang tua2 kata,klu budak jatuh ke apa ke kena bawak g berurut..
Aku igtkan ok jew tp mlm td plak badan dia start panas..
Kul 12.00a.m htr g klinik..
Check suhu sampai 38'c..
Punya la payah dia ne nak kena check doktor..
Suara menjerit dia jew yg kuat..
Doktor kata ok cuma demam biasa jew..
klu panas leh la lap kan bdnnya ckit2 ngan tuala basah..
Balik jew terus bg mkn ubat..(ne lg satu masaalah..)
Tengok pg td cam dah ok jew tp ptg panas balik..
Terpaksa la bg mkn ubat..
Harap2 lps ne ok la..


7 komen²:

Cik Biol said...

la kesian tiha
cpt2 sembuh :)

Abg Din said...

adik...jgn malas makan ubat!

cepat sembuh ya....

:D

POSH76 said...

get well soon yer
kita dah klik2 ur iklan takde shoutbox yer hehe

Sulamankasihabadi said...

demam ye..cian..rajin2 mkn ubat..demam nak dapat adik baru la tu he3..

ekopelancongan said...

new moon utk ko..

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

semoga cepat sembuh k...
cimb terjah

eidafatiha said...

terima kasih atas keperihatinan kalian..