Monday, November 30, 2009

::♥_Sepetang bersama_♥::

Ne la aktiviti petang kami..
Jalan2 g taman..
Anakku suka sgt main buai..
Kalau dah duk kat buai sure mmg xnak blk punya..
Kena klentong dulu bru dia nak ikut blk..











Yang ne bila dia dah dpt buai..
Mmg org lain xde can punya nak naik..
Selagi x puas,selagi tu lah dia duk jew kat buai tu..










~Jalan2 di Hutan Bandar Putra~

Ne la aktiviti petang kami..
Jalan2 g taman..
Anakku suka sgt main buai..
Kalau dah duk kat buai sure mmg xnak blk punya..
Kena klentong dulu bru dia nak ikut blk..











Yang ne bila dia dah dpt buai..
Mmg org lain xde can punya nak naik..
Selagi x puas,selagi tu lah dia duk jew kat buai tu..










~Jalan2 di Hutan Bandar Putra~

3 komen²:

PiNk ButTeRfLy said...

ala.. comeynye anak!

geramnye, nak cubit2 manje le?

hehe..

ekopelancongan said...

salam kembara eida..

musim tgh x nentu ni..

jaga kesihatan anak n diri bebaik..

ngee..

PROFkusut said...

hihi dah beso dah dia..
tak lama lagi dpt adik plak..
:)