Wednesday, December 16, 2009

_::Danga Bay & Hutan Bandar JB::_

Entry ne agak terlewat ckit aku nak post kat sini..
Ne aktiviti masa hari minggu ari tu..
Jom layan gambo jew la..
Gambo kat bwh ne time waktu malam kat Danga Bay..
Memang rmi org masa tu..
Maklum la mlm minggu..











Yang ne plak masa kat Hutan Bandar JB..
Awal2 pg dah gerak..
Maklum la klu lewat nnt panas plak..
Saja2 bawak anak main2 air kat sini..
Mula2 bukan main takut lg nak main air tp lps tu
xnak blk plak..
Kat sini pon rmi org gak..
Cuti sekolah la katakan..















Entry ne agak terlewat ckit aku nak post kat sini..
Ne aktiviti masa hari minggu ari tu..
Jom layan gambo jew la..
Gambo kat bwh ne time waktu malam kat Danga Bay..
Memang rmi org masa tu..
Maklum la mlm minggu..











Yang ne plak masa kat Hutan Bandar JB..
Awal2 pg dah gerak..
Maklum la klu lewat nnt panas plak..
Saja2 bawak anak main2 air kat sini..
Mula2 bukan main takut lg nak main air tp lps tu
xnak blk plak..
Kat sini pon rmi org gak..
Cuti sekolah la katakan..















5 komen²:

Yatie said...

seronok g jalan2...pic ieda ngandung takder ker???

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

best nyer main air..
wah perut eida dah mcm sarat jer..
dah berapa bulan eh?

~** PROFFY **~ said...

wahhh
sonoknyerrr

Cik Biol said...

lenkali jln2 ajak la ekk hehe

nn said...

wah. dahlama tak pergi hutan bandar. dulu duduk hostel SIGS selalu lah jalan kaki g sana. hehe