Wednesday, December 16, 2009

_::Bekpes Pizza::_

Assalamualaikum semua..
Hari ne pg2 lg aku dah sarapan pizza..
Adikku cik ian yang buat..
Nak bawak g sekolah katanya..
Ada jamuan ckit..
Jamuan suka2 antara guru2 sandaran..
Aku pon tumpang sekaki la..hehe

~ne baru nak di bakar~

~ne dah siap dibakar..HUDUH ckit potongannya..haha~



Assalamualaikum semua..
Hari ne pg2 lg aku dah sarapan pizza..
Adikku cik ian yang buat..
Nak bawak g sekolah katanya..
Ada jamuan ckit..
Jamuan suka2 antara guru2 sandaran..
Aku pon tumpang sekaki la..hehe

~ne baru nak di bakar~

~ne dah siap dibakar..HUDUH ckit potongannya..haha~



9 komen²:

Miss Hirose said...

sedap giler la piza ni..
da terliur da ni..hihi

detektif cyber said...

hohoho...pizza satu.....

sue_pinky said...

waaaahhhh..bestnye...trase lpr perut ini...ehehehe...

cik ian@aH Lian~ said...

pergh kurang asam memalukan
eden di sini.
gambar piza yg cantek tak nak amik!
yg huduh juga nak!

IEYNA said...

letaklah cara2 nk buat pizza tu kak..
nak try ni..hihihii..nmpk sdp :)

Yatie said...

bak sket....sedap nyer

IxoR@ said...

bila la cik pora nak pandai wat pizza.....

alasan utk makan di luar...hahahahha....jom Pizza Hut!!!

~** PROFFY **~ said...

wahhh!!
pandai gak cik ian ni buat pizzaaa

Cik Biol said...

pandai cik ian wat pizza jeles2 huhu